
Misschien kunnen onderstaande artikels je verder helpen:
Via je account kan je ons laten weten wat er mis is. In de keuzemenu kies je 'Een probleem melden' en volg je het stappenplan. Onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met je op om een oplossing voor te stellen.
Heb je specifieke vragen over het herroepingsrecht, wil je een factuur ontvangen of ondervind je problemen bij het melden van schade via je account? Via onderstaande knoppen kom je op een formulier terecht – specifiek gelinkt aan jouw vraag - waarin je enkele vragen beantwoordt. Hierdoor komt je vraag onmiddellijk bij de juiste adviseur terecht waardoor je snel en efficiënt geholpen wordt.
Bellen of mailen kan via 09 / 298 10 43 of [email protected]. Tip: hou je bestelnummer of offertenummer klaar.
Wil je zeker zijn van een snel antwoord? Dan verwijzen we je graag door naar je account of naar bovenstaande formulieren.
Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.